När man inte har något annat för sig....

Tänkte att när jag har som jag har nu, inget att skriva om så kan jag skapa en sån här lista de flesta verkar ha nu! Eller när jag inte har någon blogglust ;) Dock tog jag bara 10/30 frågor, eftersom jag inte tror jag kommer orka göra alla 30 :P

1. En bild på favorithästen
2. När & varför jag började rida
3. Det här behöver jag träna mer på
4. Det här är jag bra på
5. Favoritbilder jag tagit
6. Alla hästar i stallet
7. En sak som aldrig får hända!
8. Min största rädsla inom ridsporten
9. Någon du skulle vela byta liv med för en dag, och varför?
10. 10 saker du inte visste om mig

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Börjar med första på en gång ;)

En bild på min favorithäst är självklart Hidalgo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0