Efterlängtad mening!

Hej! Kom in för en stund sedan efter ett kort men mycket bra ridapass med Hidalgo. Är super nöjd med honom idag och även nöjd med mig själv :D Längtat efter att kunna säga "Idag gick det bra!" och mena det också. Hur som helst så ville Hidalgo inte lyda i början, så mamma fick hoppa upp på honom. Då passade jag på att smygfota lite ;) Haha! Dock är det lååååååångt kvar till mål, men känns som vi äntligen kommit förbi start linjen iallafall! Ni kan ju te x. se på sista bilden hur mycket han går bakom. Men det är bara för mig att leta reda på bra övningar som stärker honom :D
Medan mamma jobbade med Hiddisen, så tog jag lite ego pics ;)

Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

hejhej fin blogg!

2011-10-04 @ 20:58:51
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

sv: tack! :D

2011-10-04 @ 21:23:44
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0